Friday, November 12, 2010

Alamak...last 2 years I tulis tentang Anwar dan Teka teki...ramai dah tolong jawab

Setelah 2 tahun I diam..due to some works... I nak start tulis lagi. Kali ini bila tengok senario politik Malaysia, teka teki yang I lontarkan pada 2008, mungkin akan terjawab tidak lama lagi. Ianya bukanlah dijawab oleh D.S. Najib atau T.S Muhyiddin, tapi oleh orang-orang yang menjulang Anwar...oleh orang-orang yang sanggup dulunya berkorban untuk Anwar..
Inilah dia Anwar yang sebenar...siapa yang bergaul dengan beliau, dan kenal beliau akan tahu belang Anwar. Tun mahathir telah tahu awal lagi. Namun siapalah yang akan percaya..Sekarang ni semua dah buka mata..Saudara Zulkifli Noordin yang terkenal lebih dari KJ..menantu pok lah kitalah.
inilah adat dunia..kebenaran pasti akan datang cuma caranya berbeza..ada yang datang bergolek, ada yang berlenggang, ada yang meluru datang. namun dalam dunia era teknologi ni, datangnya bertambah cepat. Cuma pesan saya, buatlah sesuatu itu dengan niat yang suci dan murni tanpa mengira balasan kerna hukum karma menyatakan yang baik dibalas baik, yang jahat, pasti balasannya

0 ulasan:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grocery Coupons